Стратегія запуску рекламної кампанії Goodlife Park

Cases

Традиційно прийнято вважати канал соціальних мереж для нерухомості іміджевим та комунікаційним інструментом. У серпні 2018 року ми почали співпрацю з проектом  Goodlife park і змогли даний канал зробити лідогенераційним.

ЗАВДАННЯ АГЕНТСТВУ

  • Активізувати роботу з профілями проекту в соціальній мережі facebook

  • Запустити роботу з профілем в instagram

  • Залучити до взаємодії з контентом та звернень до відділу продажів

  • Запустити РК у форматі лідогенерації в facebook/instagram

РІШЕННЯ

Розроблена стратегія комунікації в соцмережах, проведена фотосесія будинків та об’єктів інфраструктури котеджного містечка для формування унікального графічного контенту, сформована стратегія таргетування та підібрані аудиторії таргетингу відповідно до профілю жителів містечка.

РЕЗУЛЬТАТИ

За 10 днів РК було охоплено 10 000 користувачів цільової аудиторії отримано 50 заявок по лід-формі, % конверсії в цільові ліди склав 53%.

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь