
Remescar. Редизайн сайту
Проект – багатосторінковий промо-сайт препарату від мішків під очима. Основним завданням було проведення юзабіліті-аналізу для виявлення проблем на сайті та створення нового дизайну. Побажанням клієнта було збереження приблизно того ж стилю, але з урахуванням рекомендацій по юзабіліті.
ЗАВДАННЯ АГЕНТСТВУ
- юзабіліті-аналіз
- редизайн сайту на основі аналізу
РІШЕННЯ
На першому екрані зробили акцент на продукт і зображенні, що відображає результат від застосування препарату. Розмістили Call to Action і ціну на видному місці, розробили зручну форму зворотного зв’язку i просту навігацію по сайту. У якості палітри взяли кольори з упаковки продукту. Був створений гайдлайн для гармонійного поєднання всіх елементів і сторінок.