Які знання варто опанувати, щоб бути на коні в креативній індустрії?

Interview

Якщо ви ніколи не бували на лекціях Projector, значить ви точно не «креативщик». Засновник креативної школи Олександр Трегуб поділився з нами цікавими інсайтами: як започатковувати тренди, які скіли варто розвивати молоді, міфи про маркетологів і без чого не вижити на сучасному ринку.

projector_article

Як зробити навчання трендом?

— Я не думаю, що варто це робити. Освіта — це не про моду, а про потребу.

За стіною гарних фотографій із сертифікатами в Instagram легко забути, що освіта — це тяжка праця над собою. Вона приносить користь тільки тим, хто справді вмотивований і готовий жертвувати заради свого розвитку часом та зусиллями.

А отже професійне навчання — це про потребу стати сильнішим, умілішим та конкурувати на глобальному рівні з найкращими світовими професіоналами. Освіта — це про майстерність, а не тренд.

Чому ви обрали для Projector креативні професії?

— Це не був якийсь спеціальний бізнес-хід чи комерційний план. Ми навчаємо людей тому, на чому самі добре розуміємось. Так вийшло, що у команді є сильні компетенції у креативних сферах та технологіях — без знання ринку та специфіки професії це було б неможливо.

Але ми щасливі, що запропоновані теми зрезонували, що багато людей хоче розвиватись у дизайні, маркетингу, програмуванні, анімації, створенні ігор тощо.

У нас є велика мрія створити умови для того, щоб Україна стала сильним світовим гравцем у цих темах (у деяких вона вже є).

Які навчальні напрямки/сфери треба опановувати молоді найближчими роками, щоб бути «на коні»?

— Найгірша порада у світі — ставати тим-то чи тим-то тільки тому, що на цю професію сьогодні більше попиту. Немає в світі нічого страшнішого, ніж займатись чужою справою.

На коні завжди ті люди, які обожнюють свою справу та мають до неї хист. Тож моя порада — знайти те, що вам справді подобається робити.

Яких спеціалістів обирати сучасному маркетологу? На які скіли чи особисті якості звертати увагу?

— Існує міф про те, що поріг входу в маркетинг низький — достатньо запостити декілька котів та зібрати шери, і ти вже в темі.

Насправді, це професія, що вимагає великого обсягу знань та навичок — від копірайтингу до аналітики та глибокого розуміння бізнес-процесів.

Тож як і у будь-якій професії, навіть молодий маркетолог має приходити на роботу із реальними знаннями.

Ну і, звісно, особисті якості мають велике значення: інтерес до справи, вміння працювати в команді та знання англійської вам допоможуть.

Як вам такий «набір маркетолога»? Радимо переглянути своє резюме та перевірити список «особистих якостей» на відповідність. І нагадуємо: двері SODA DAG завжди відкриті для креативних і цілеспрямованих — всі наявні вакансії тут, приєднуйтесь!:)

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь