Welcome Home. Візуальні креативи

Cases

Проект Welcome Home – мережа житлових комплексів економ-класу у Києві та передмісті. Всі ЖК проекту розташовані у різних локаціях та мають різні ціни, але представленні на одному сайті. Кожен ЖК має свою посадкову сторінку в рамках одного сайту та власний відділ продажів.

ЗАВДАННЯ АГЕНТСТВУ

  • отримувати цільові звернення до кожного окремого ЖК
  • налаштувати коректну аналітику
  • направляти користувача до того відділу продажу, який йому необхідний

РІШЕННЯ

Завдання було б просто виконати, якби всі ЖК розміщалися на окремих сайтах. Але цей випадок був нестандартним. За допомогою технологій колтрекінгу нам вдалося коректно все налаштувати та створити окремий динамічний пул трафіку для окремих ЖК.  Оскільки проект має парасолькове позиціонування, окремі ЖК дуже подібні за своїми характеристиками. На початку співпраці ми запустили іміджеві креативи з інформацією про кредит та пул відеороликів для збільшення впізнаваності.

Ми отримали хороші конверсії з однієї сторони, але погане їх конвертування в подальші дії з іншої. Після перших невдач ми опублікували ціни за м2 на кожному окремому проекті та показали повну вартість різних типів квартир у розрізі ЖК. 

РЕЗУЛЬТАТИ

Конверсія в звернення зменшилася, але конверсія в продажі значно зросла. В подальших періодах ми чітко відокремили рекламні кампанії на 2 типи – іміджева (для підтримки впізнаваності) та продуктова (для лідогенерації). 

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь