Видавництво Старого Лева — трансформація компанії в онлайн-формат

Business

Поговорили з Оксаною Зьобро, щоб дізнатись, як офлайн-компанія працює з новими онлайн-форматами та інструментами: попит електронних книжок , «Читання зі Старим Левом» та онлайн-досліди для дітей.

Одним із ключових принципів роботи нашої компанії є принцип win-win. А отже, ми аналізуємо актуальні потреби наших клієнтів і контрагентів та збалансовуємо їх з нашими. 

Це допомогло запровадити цікаві акції для наших споживачів. Зокрема, організували безкоштовну доставку, яка зараз важлива для клієнтів, акцію на електронні книжки і т. ін.
У час, коли офлайн-канали перестали працювати,  основним флагманом став власний сайт starylev.com.ua, з якого клієнти легко можуть замовити книжки на чудових умовах і бути впевненими, що їх вчасно і безпечно доставлять.

Працівники складу з перших днів карантину були забезпечені всіма формами захисту: антисептиками, масками, безпечним перевезенням до місця роботи. Також ми подбали про безпеку наших клієнтів і створили алгоритми роботи з продуктом на всіх етапах: від пакування до доставки і отримання замовлення з урахуванням усіх норм безпеки. 

Другим джерелом для наших клієнтів стали електронні книжки, які раніше суттєво поступалися в попиті паперовій. Але в умовах карантину рівень їхньої актуальності та зацікавленості має потенціал для росту, який варто підтримувати.

Сьогодні наші офлайнові події: презентації книжок для дорослих та дітей, зустрічі з авторами, читання тощо.

Трансформовані у онлайн-формати, вони передбачають певний рівень залучення та комунікації, потреба в яких у час самоізоляції стала актуальнішою. 

Наша аудиторія – і дорослі, і діти. Тому ми адаптували у своїх соцмережах контент, що буде цікавий для обох аудиторій. 

А ще запустили проєкти з інтерактивними формами. Це і «Читання зі Старим Левом», і онлайн-досліди для дітей (хімічні експерименти в домашніх умовах), і можливість поставити запитання улюбленому автору чи зіграти у вікторину разом з ним. Водночас у весь контент соціальних мереж ми інтегрували важливі зараз меседжі: правила безпеки, норми поведінки, психологічна підтримка, відчуття турботи.

На своїх комунікаційних каналах ми пропонуємо добірки книжок, які можуть бути цінними і актуальними саме в цей час. А також супровідні до книжок варіанти розваг для дітей, адже тривале перебування малечі поза звичними соціальними групами (школа, садочок, друзі, бабусі/ дідусі) – неабияке випробування для них. Крім проактивності і наших власних пропозицій, зараз ми особливо уважні до запитів і пропозицій усіх наших клієнтів, адже вони є прямими індикаторами потреб, вирішення яких може бути нам під силу.

Попри те, що ситуація дуже невизначена і спрогнозувати розвиток подій нереально, варто розуміти, що будь-яка криза скінченна. І, відповідно, бути готовими одразу повернутися до повноформатного режиму роботи і з потрійним підсиленням, щоб компенсувати втрати, яких не уникнути. Тож сьогодні важливо поєднувати тактичні і стратегічні напрямки роботи, як в онлайн-каналах, так і в офлайні.

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь