RYBALSKY – ведення сторінки Instagram

Cases

Клієнт: SAGA Development

Проект: RYBALSKY

ЗАВДАННЯ АГЕНТСТВУ

  • Диференціювати житловий район від інших новобудов Києва;
  • Зробити інстаграм конверсійним каналом;
  • Передати візуально емоцію присутності в житловому районі;
  • Відображаючи максимальну кількість переваг життя майбутніх мешканців.

РІШЕННЯ

Плюс: Житловий район унікальний, з величезною кількістю переваг та особливих фішечок. Ми всі так захопились ним під час дослідження, що навіть заклались: хто з команди перший заробить на квартиру в RYBALSKY.

Мінус: На момент отримання запиту від клієнта житловий район був на такому етапі будівництва, що з реальних загальних фото побачити всі майбутні переваги було складно. Ми намагались художньо обробляти фото цегли та вантажних кранів, але будівельне сміття все одно заходило в кадр. Публікувати рендери, або типові стокові фото не хотілось: яка ж тут диференціація?

Інсайт: Ми ходили по території комплексу, фотографували будівельників, цеглу, розглядали матеріали фасадів. Потім зрозуміли, що головна перевага RYBALSKY — це шалена увага до деталей. У кожної найменшої дрібнички є своє значення: вона продумана, доречна і важлива, а всі вони разом складають ідеальний простір для життя.

Ми зробили інстаграм у форматі блогу. Уявімо, що сторінку району веде його мешканець.

Сучасний, активний, прогресивний естет-урбаніст. Людина, що часто подорожує і хоче перенести атмосферу відпустки у свій район, хоче тут бачити багато громадських просторів, велодоріжки, купувати каву на першому поверсі власного будинку, а в сусідньому ввечері зустрічатись з друзями на вечерю. мати простір для прогулянок з собакою, зручний маршрут для пробіжок, безпечний двір із дитячими майданчиками, а всі комунальні платежі — у єдиній програмі смартфону.

Стрічку instagram ми склали із цих щоденних деталей, за які інвестори обирають житловий комплекс, якими вони будуть наповнювати своє щоденне життя тут.

Відкрийте інстаграм, порозглядайте зображення та прочитайте  тексти. Ви відразу уявите колір приміщень, запах круасанів, почуєте гамір дитячих майданчиків та тактильно відчуєте свіжу травичку на бульварі.

 

Highlights виконані у фірмовому стилі житлового району і відображають головні його переваги та точки диференціації.

РЕЗУЛЬТАТИ

  • Естетична розкладка із реальними фото та концептуальними зображеннями;
  • Лояльність та прив’язка користувачів до бренду через емоційні деталізовані тексти;
  • Цілісна картинка району, складена в одну розкладку;
  • Значно виросла залученість користувачів у контент
Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь