Remescar. Редизайн сайту

Cases

Проект – багатосторінковий промо-сайт препарату від мішків під очима. Основним завданням було проведення юзабіліті-аналізу для виявлення проблем на сайті та створення нового дизайну. Побажанням клієнта було збереження приблизно того ж стилю, але з урахуванням рекомендацій по юзабіліті.

ЗАВДАННЯ АГЕНТСТВУ

  • юзабіліті-аналіз
  • редизайн сайту на основі аналізу

РІШЕННЯ

На першому екрані зробили акцент на продукт і зображенні, що відображає результат від застосування препарату. Розмістили Call to Action і ціну на видному місці, розробили зручну форму зворотного зв’язку i просту навігацію по сайту. У якості палітри взяли кольори з упаковки продукту. Був створений гайдлайн для гармонійного поєднання всіх елементів і сторінок.

РЕЗУЛЬТАТИ

Адаптивний сайт в мінімалістичному стилі, який демонструє переваги бренду. Вся увага сконцентрована на контенті, щоб користувачеві було зручно замовити продукт, знайти інформацію про нього і прочитати відгуки.

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь