Рекламна кампанія “Вікновид” для CHICAGO Central House

Cases

Ринок нерухомості розвивається, але на столичному ринку все ще зберігається надлишок пропозиції. Та й маркетинг у забудовників не відрізняється креативністю (плашки, абстрактні посили та стокові фото). Тому перед агенцією постало важлива задача:

 Привернути увагу до дворівневих квартир та збільшити попит на них.

Ідея:

До створення “Вікновиду” агенція прийшла завдяки пошуку інсайтів. Аналізуючи сегменти цільової аудиторії команда спілкувалася з відділом продажів про людей, яких цікавили саме ці квартири. Виявилось, що ці люди були у захваті від краєвидів: панорамні вікна та вид на Олімпійський.

Вікновид — це нове, вигадане слово, що привертає увагу до значення (надзвичайні види з вікна) та закріплює його у свідомості людей за брендом SAGA, бо надає можливість використовувати у майбутніх проектах цієї компанії.

“Саме слово “вікновид” тяжіє до емоціо, проте ця рекламна кампанія є утилітарною та функціональною. Вона показує, що саме люди будуть бачити зі своїх вікон щодня, одразу вказує площу квартири та поверх, на якому вона розташована”.

Реалізація

Для реалізації віжуалів команда провела зйомку реальних вікновидів CHICAGO Central House на світанку, на заході сонця та у нічний час. Окрім лаконічного та стильного дизайну було розроблено окремі посили для кожної групи цільової аудиторії.

“До тебе місто так бачили тільки дрони”
“Місто вирує — діти сплять.Ти танцюєш — діти сплять”
“Дивись на місто згори”
“Руфтоп № 1 у тебе вдома”

 

 

Результати:

Рекламну кампанію було запущено у соцмережах — таргетинг для кожної ЦА з окремими посилом саме для неї. Та підсилили ефект, через розміщення рекламних банерів у місті на скролах та призмах. Та менше ніж за три тижні було досягнуто поставлені місячні KPI та перевиконано їх у 2 рази.

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь