PornHub – медійне розміщення

Cases

Клієнт – житловий комплекс бізнес-класу, розташований у центрі міста. Покупці квартир – активні люди віком 30-45 років, забезпечені, але досить стримані в смаку і в демонстрації свого достатку.

ЗАВДАННЯ АГЕНТСТВУ

  • вийти на зайняту людину середніх років з хорошим рівнем доходу
  • охопити свіжу цільову аудиторію
  • отримати новий трафік
  • протестувати нові канали просування

РІШЕННЯ

Для збору всього доступного трафіку з мереж із гнучким таргетингом та продуктивною закупівлею аудиторій ми вибрали прямі закупівлі (Inmind).

Ми вивантажили топ-50 майданчиків і побачили: якщо відкинути ті місця, де ми вже ведемо аудиторні закупівлі, то виявиться, що PornHub потрапляє в номінанти на розміщення. Ми вирішили порівняти PornHub із основними порталами нерухомості на предмет наявності нашого споживача і найнижчого рівня конкуренції в рекламі.

Який візуальний матеріал розміщувати?

Який посил може привернути увагу?

У першому питанні нам допоміг Facebook: ми проаналізували найрезультативніші креативи за 6 місяців на предмет впливу на чоловіків і жінок різного віку. У чоловіків віком від 35 до 44 років та жінок від 25 до 34 років найуспішніший креатив був зі стильною жінкою з собакою в строгому одязі, яка гуляє територією будинку. А за статистикою охоплених кампаній, найвищі СTR мали ті креативи, що коротко передавали статус комплексу та локацію.

РЕЗУЛЬТАТИ

Було вирішено до назви комплексу додати приставку “Premium”, а локацію позначити як “Спокійний центр”. Креативи ми побудували на цьому концепті.

Куди таргетинг: Київ і область

Період: 2 тижні

Ми показали наші креативи 300 000 разів

Отримали 389 сеансів та 34 допоміжні конверсії

СTR склав 0,13% (середній результат прямого розміщення стандартних форматів).

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь