NOVBUD. Формування креативів та лідогенерація

Cases

Клієнт – житловий комплекс економ-класу в передмісті Києва. Один із наймасштабніших в Україні.

ЗАВДАННЯ АГЕНТСТВУ

  • збільшити конверсію зі звернення в подальші дії
  • масштабувати результати
  • знизити вартість звернень з Facebook

РІШЕННЯ

Нашою метою було зрозуміти мотивацію користувачів звертатися до відділів продажу. Нам потрібно було переглянути ланцюжок взаємодій. Джерелом інформації для нас став відділ продажів.  Ми створили 2 опитування: для оцінки тих користувачів, що звертаються (дзвонять/пишуть) у відділ продажу; для оцінки тих користувачів, що приходять у відділ продажу на перегляд.

Були оптимізовані скрипти для роботи з користувачами для відділу продажів. Ми запустили 3 рекламні кампанії: для тих, хто тільки-но почав пошук житла; для тих, хто вибирає між різними ЖК та для тих, хто вже збирається купити.

РЕЗУЛЬТАТИ

За 10 днів ми отримали 294 ліди. Найменший результат був за підсумками кампанії, яка показувала ціну за м2.

Найдешевший лід прийшов з кампанії з розстрочки, а найдорожчий – з кампанії з мінімальною ціною житла. Зворотній зв’язок від відділу продажів дав нам змогу зробити висновки, щоб кожна кампанія залучила покупців житла, які в результаті конвертувалися в перегляд та покупку, вартість якої зменшилася на 20%.

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь