Розробка логотипу та айдентики для нового event space — Quoroom

Cases

IQ — бізнес-центр класу А + в Печерському районі Києва, де унікальна архітектура і продумане наповнення поєднуються з високою технологічністю та ефективністю.

Бізнес-центр відкриває власний івент-спейс — Quoroom.

Тому основна мета проекту полягала у створенні конкурентного брендингу, який має бути стриманим, але водночас яскравим та неординарним.

Реалізація

Команда запропонувала 4 ідеї візуальної комунікації. Але оскільки у компанії було 2 варіанти щодо неймінгу, ми пропрацювали обидва.

Спочатку запропонували графічне рішення. Коли клієнт обрав один з напрямків, дизайнери допрацювали та розширили його.

Компанія зупинилась на лаконічному і сучасному рішенні з яскравою ідеєю.

Переглянути варіант можна на мудборді нижче.

Результат

Система айдентики передбачає кастомізацію дизайну під кожен івент та його напрямок. Також вона буде у широкому використанні: вхідні браслети, постери, значки, одяг, електронні квитки, заставки до соцмереж та приклади постів.

 

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь