Chicago Central House і Event-ліди

Cases

Проект «Chicago Central House» – житловий комплекс бізнес класу, який втілює в собі концепцію американського стилю життя та якості будівництва за розумну ціну. Чиказька архітектура та всі переваги життя в центрі Києва – це особливість, яку полюблять справжні поціновувачі розкоші та комфорту водночас.

ЗАВДАННЯ АГЕНТСТВУ

  • Отримати цільові звернення, вартістю не вище за вже існуючі

  • Протестувати нові таргетинги

РІШЕННЯ

Для того, щоб залучити нових потенційних клієнтів було створено міні-портрет вже існуючих клієнтів. Ми отримали наступний висновок: потенційний інвестор ЖК «Chicago Concept House» – це людина (businessman/businesswoman), яка постійно розвивається та навчається.

Отже, ми склали календар кращих івентів в Києві, на які й поставили локаційні таргетинги в facebook/Instagram.

Також в рамках тестування ми хотіли перевірити, як може спрацювати реклама, якщо таргетуватися на розважальні заходи (концерти та шоу). Так ми обрали декілька популярних заходів, але не отримали жодного ліда. Тому ми вже знаємо, що якщо люди прийшли відпочивати – мобільні телефони будуть лежати подалі в сумці.

Проте, ми не зупинилися і вирішили шукати далі цікаві розважальні заходи. В результаті ми зробили локаційний таргетинг на захід, де були власники домашніх песиків.

РЕЗУЛЬТАТИ

Лідогенераційна кампанія в Instagram з локаційним таргетингом на івенти принесла шокуючий ефект, як для житлового комплексу, в якому ціна за один метр квадратний становить більше 50 000 грн (на момент рекламної кампанії). Ми отримали 16 лідів по 135,9 грн.

З реклами на власників домашніх тварин ми отримали 1 лід, проте його ціна становила 46,3 грн. Креатив був використаний загальний, як і в попередньому прикладі. 

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь