Бетон від Ковальської – стратегія запуску рекламної кампанії

Cases

Клієнт “Бетон від Ковальської” зробив рестайлінг та вирішив заявити про це цільовій аудиторії, сформувати інтерес до бренду. Основним завданням візуальної частини було підкреслити характер бренду в найбільш зручній для сприйняття формі. Основними посилами стали “еволюція міцності”, “еволюція якості” та “еволюція форми”.

ЗАВДАННЯ АГЕНТСТВУ

  • повідомити ЦА про рестайлінг
  • сформувати інтерес до бренду. залучити трафік на лендінг
  • підвищити інтерес до бетону як матеріалу. Показати безмежність можливостей його використання

РІШЕННЯ

Нами було запропоноване рішення про проведення рекламної кампанії в 2 етапи: тізерна реклама та на охоплення. Основними каналами були вибрані Google Adwords та Facebook. Результативність була встановлена за такими KPI, як охоплення та частота показів 1-му користувачеві, якість трафіку, залученого на лендінг, % перегляду лендінгу (скрол до кінця), завантаження контенту, активація відео, додатків, % ER (для SMM напрямку). Ідея банерів була в тому, щоб комплексно донести до аудиторії безмежність можливостей використання бетону, проінформувати про рестайлінг через застосування гучних посилів.

РЕЗУЛЬТАТИ

Для візуального контенту була вибрана єдина концепція ДНК, яка і асоціюється з еволюцією та пов’язується з єдиною концепцією інших каналів.
Загальне охоплення: 
Google Adwords: 450 736 користувачів, частота контакту – 5,3
Facebook: 178 660 користувачів, частота контакту – 4

Загальний трафік сайту: 8 643 сеансів з платної реклами (92,17 % від загального трафіку на лендінг)

Перегляд лендінгу до кінця: 

– 50%-79%: 169, коефіцієнт конверсії 1,96%
– 80%-100%: 269, коефіцієнт конверсії 3,11%

ER %: 13,6

Бюджет: 55 163,06 грн

Оцініть статтю
SODA Blog
Залишити відповідь