SMM

SMM: як керувати сучасною медіа-машиною

Автор: Оксана Лихожон

SMM: як керувати сучасною медіа-машиною

Головне в SMM — це спілкування та стратегія. Ми поспілкувались про SMM із нашою CCO Оксаною Лихожон, щоб продемонструвати це наочно.

Оксано, привіт! То що SMM за звір і як його приручити? 

— SMM – це не про постики, картинки та сміх. Це велика сучасна медіа-машина з екстраможливостями. Простими словами – це інструмент дистрибуції інформації та правильних меседжів до правильних людей. Це усвідомлення, чого ми хочемо досягти. Початок будь-якої комунікації – стратегія: встановлення точки В, де ми хочемо бути у фіналі. Потім – розробка тактики: якими кроками потрібно йти до цієї точки, які КРІ виконати. Соцмережі – це майданчик для комунікації, визначений метою маркетингової стратегії, а SMM – інструмент.

Тобто будь-яка комунікація має починатись зі стратегії? 

— Абсолютно. І не важливо, чи хочеш ти продати квартиру за два мільйони гривень, чи набрати амбасадорів бренду косметики. Ми в SODA розробляємо комплексні стратегії, керовані здоровим глуздом та ефективністю. Ми розуміємо, що SMM не відірваний від маркетингу. Багато хто забуває про це і думає, що SMM — панацея, яка дає результат без маркетингового підходу. Це не так. Рух до цілі має бути дедуктивним: через маркетинг до SMM. На жаль, на нашому ринку навіть професійне зростання побудоване нелогічно: SMM-менеджер може “вирости” в маркетолога, хоча треба навпаки. У нас має бути, як і в лікарів: спочатку загальна лікувальна справа, а потім галузева спеціалізація.

А як перейти від загальної стратегії конкретно до застосування SMM?

— Є алгоритм: бізнес-стратегія, стратегічний маркетинг, тактичний маркетинг. В останньому і “живе” SMM. Поясню на прикладі. Є забудовник, який володіє землею. Його бізнес-стратегія – збудувати житловий комплекс. Але як надати цінність (не ціну!) саме цьому ЖК, бо ринок нерухомості досить широкий? Тут включається стратегічний маркетинг, який шукає, як виділитись, чим зацікавити. Наступний крок – тактичний маркетинг: в яких каналах комунікувати з потенційними покупцями. У межах цього етапу і долучається SMM. Сила SMM в омнікальності – коли кожен крок підсилює один-одного, а не застосовується відірвано, як я вже казала раніше.

Зрозуміло. А в чому стратегічна роль SMM, якщо, як ми вияснили, це далеко не публікація няшних котиків? 

— Це робота у межах поширення інформації та фіксації зворотнього зв’язку. Час, коли бізнес розповідав про себе монологи, минув, зараз це діалог зі споживачем. От SMM і має підтримувати цей діалог, фіксувати інсайти та розповідати історії про бренд. Важливо показати, що ти чуєш, що тобі каже споживач, і реагувати на це.

А про які ще поширені помилки можеш розповісти, які трапляються під час роботи у сфері комунікацій?

Це міф, що “SMM потрібен усім”. Насправді, він потрібен тим, чия аудиторія є активним користувачем соціальних мереж, для решти – це гроші на вітер. Іноді тільки досвід та факти допомагають переконати клієнта, що краще скористатись іншими шляхами, а не трендовим SMM. 

Результативний – не означає ефективний. Так, можна десять разів кидати дротик у дартсі, але з них тільки один може бути близьким до центру. В SODA ми продумуємо, як влучати в ціль з першого разу. Максимум результату із мінімумом зусиль. 

Ще. Кількість не має значення. Ні кількість постів, ні підписників, ні рубрик. Важливий зміст і сенси. Але з цим теж треба знати міру: інформація, висмоктана із пальця, це просто вигадана корисність, вона не несе цінності. Краще тоді взагалі не постити. 

Бренди сліпо вірять, що на них масово будуть підписуватись люди. А вони самі стежать за сторінкою хліба, який їдять? Соцмережі – особистий простір людини, куди ми намагаємось увірватись. Треба розуміти, що ми боремось за увагу людини не зі своїми конкурентами, а з її друзями та блогерами, на які вона свідомо підписується. І на це робити акцент. 

Успіх SODA у вмінні уникати цих помилок і грамотно будувати стратегії?

— І так, і ні. Уникати помилок не дорівнює рухатись вперед. Ми за дорослий, виважений і доречний SMM. Стратегічний принцип, і правда, допомагає нам більш логічно та структуровано підходити до роботи із кожним клієнтом, а також вчити так і його. Для нас важливо не просто показати один шматок роботи, який ми зробили, а донести клієнту бачення комплексного підходу. 

 

Підпишіться на нашу розсилку, щоб бути в курсі новин зі світу маркетинга

Duck

ДЯКУЄМО

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Закрыть

ДЯКУЄМО

Ви підписилалися на нашу розсилку новин.

Закрити

Надішліть резюме

Відправте ваше резюме та наш HR-менеджер зв'яжеться з вами.

Junior Graphic Designer

Зробити розрахунок

Відправте свої контактні дані й менеджер зв'яжеться з вами

ПОСЛУГИ, що додані до прорахунку

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Всього: От 40 000 грн

Не хочу розбиратись.

Зв'яжіться зі мною і розкажіть, що ви вмієте.

До розрахунку додано 3 послуги

Разом з цими послугами замовляють:

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Щоб отримати найкращий досвід роботи з мережею, надайте авторизацію для використання наших файлів cookie, аби остаточно видалити це повідомлення.

Click Here

Починаємо

Bravo