SEO: Як змусити ім'я бренда працювати на вас

Автор: Влад Титаренко

Існують проекти і сайти, розраховані на обмежену у часі активність. Наприклад, сайти для житлових комплексів або заходів. Якщо ви відповідаєте за подібний проект, тоді для вас ця колонка буде дуже актуальною.

Як залучити трафік на сайт?

Для сайтів, у яких пропозиція обмежена у часі з тих чи інших причин, завжди гостро стоїть питання: як за мінімальних витрат залучити і конвертувати необхідну кількість відвідувачів?

У пригоді стають усілякі канали реклами і весь креатив маркетологів. Але чим конкурентніша ніша, в якій намагається роздобути користувачів сайт, тим дорожче обходитиметься потенційний клієнт.

Використовуйте контентне SEO-просування

Канал SEO (Search Engine Optimization) залишається одним із найбільш недооцінених для подібних сайтів. Розповсюджена думка, що SEO – це посилання і тексти, що дають результат тільки через півроку. Однак, забігаючи наперед, SEO – це найперше про якість сайту і контенту на ньому. Сайт, зроблений «для людей», завжди приноситиме більший результат.

Визначте видимість сайту в органічній видачі

У кожного сайту є свій бренд, в який вкладається чимало зусиль і ресурсів, аби він став упізнаваним і легко запам’ятовувався. І чим краще спрацьовує реклама, тим популярнішими стають запити в пошуку про цей бренд, зростає їхня частотність. І важливо переконатися, що люди, які вбивають у пошук запити з вашим брендом, в результаті потрапили на ваш сайт, а не на якийсь прайс-агрегатор або, ще гірше, сайт конкурента.

Для цього необхідно відстежувати позиції за максимальною кількістю брендових запитів вашого сайту в органічній видачі. І якщо більшість запитів перебувають нижче ТОП-3, то ви втрачаєте солідний шматок зацікавленої аудиторії, яка конвертується з більшою ймовірністю, ніж «холодні» ліди з контекстної реклами.

Проведіть SEO-аудит

Щоб поліпшити позиції свого сайту в органіці за своїми ж брендовими запитами, необхідно провести SEO-аудит і перевірити:

  • Чи швидко вантажиться сайт (особливо на мобільних);
  • Чи є в текстах на сайті згадки бренда в різних варіантах його написання;
  • Чи на всіх сторінках прописані мета-теги Title і Description зі згадуванням бренда;
  • Чи містять посилання на сайт брендові анкори.

Не нехтуйте природними посиланнями

Так, без посилань теж нікуди. Бо чим конкурентніша ніша, до якої сайт хоче потрапити, тим більше посилань з інших ресурсів потрібно, аби пошукова система звернула увагу на сайт, що просувається. Різниця зі звичайним SEO-просуванням лише в тому, що не потрібно намагатися обігнати конкурентів за кількістю і якістю довідкового профілю (бо топові конкуренти в «червоних» нішах мають неймовірно високі показники з посилань, нарощених роками) – необхідно домогтися природного і поступового приросту посилань, що дасть зрозуміти пошуковим системам, що сайт «живий» і ним цікавляться.

Висновки

Можна і далі скаржитися на дорогу ціну за клік або малу кількість конверсій. А можна трохи попрацювати над контентом свого сайту, переконатися, що всі брендові запити в топі, і почати отримувати значно більше лідів, кількість яких пропорційно залежатиме від якості розкрутки вашого бренда і його популярності.

 

Влад Титаренко

Head of SEO SODA для Property Times

Підпишіться на нашу розсилку, щоб бути в курсі новин зі світу маркетинга

Duck

ДЯКУЄМО

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Закрыть

ДЯКУЄМО

Ви підписилалися на нашу розсилку новин.

Закрити

Надішліть резюме

Відправте ваше резюме та наш HR-менеджер зв'яжеться з вами.

Junior Graphic Designer

Зробити розрахунок

Відправте свої контактні дані й менеджер зв'яжеться з вами

ПОСЛУГИ, що додані до прорахунку

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Всього: От 40 000 грн

Не хочу розбиратись.

Зв'яжіться зі мною і розкажіть, що ви вмієте.

До розрахунку додано 3 послуги

Разом з цими послугами замовляють:

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Щоб отримати найкращий досвід роботи з мережею, надайте авторизацію для використання наших файлів cookie, аби остаточно видалити це повідомлення.

Починаємо

Bravo