PR нерухомості. Плюси, мінуси, підводні камені

Автор: Наталя Рева

Наталя Рева

PR менеджер SAGA Development

natalya_reva

Нерухомість: чому і як ви сюди потрапили?

Я давно працюю в цій сфері, хоча потрапила у неї випадково. Тривалий час редагувала профільні видання з нерухомості — Domik.ua, 3m2, Property Times. Працювала в Українському клубі нерухомості. В певний момент стало цікаво — як воно, по іншу сторону інформаційного поля. В іншій сфері вже погано себе бачу)

Інформаційне поле галузі зараз насичене. З одного боку — забудовники зі своїми меседжами, з іншого — часто злісно налаштовані містяни та активісти. Як вам працюється, в умовах чорного піару?

Не можна сказати, що у сфері нерухомості переважає «чорний піар». Навпаки, забудовники намагаються зформувати позитивний імідж.

Інша справа, що сприйняття їх громадськістю суперечливе. Виступаючи в ролі покупця чи потенційного покупця нерухомості, людина розглядає забудовника з погляду надійності, виконання обіцянок, комфорту проживання в будинку чи житловому комплексі, співвідношення ціни та якості. В іншому разі ставлення до забудовника формується на основі того, чи створює той загрозу інтересам і комфорту людини.

Налагоджувати комунікації в цій сфері просто і складно водночас. З одного боку, треба просто слухати й чути свого клієнта, громадськість, бути максимально відкритим у стосунках з ними. З іншого боку, переконати людей в тому, що компанія своїми об’єктами покращує місто, а не руйнує його, складно, бо люди травмовані взаєминами з забудовниками в останні 20 років.

Які інструменти для побудови та утримання іміджу використовуєте ви?

Усі традиційні інструменти. Але мені працювати значно простіше, ніж більшості моїх колег у галузі, адже компанія дуже багато робить для покращення міста. І це дуже допомагає формувати відповідний імідж.

На чому тримається PR забудовника, чи є якісь “кити” чи “черепахи”?

Тут доцільніше говорити про те, на чому тримається репутація, адже сама вона — результат роботи PR-служби.

Репутація складається з того, що говорить про себе компанія, що вона при цьому робить і що в результаті про неї говорять інші. У сфері девелопменту до цього можна додати ще й те, який вигляд мають вже реалізовані об’єкти компанії — будинки й територія навколо них, і як у них живеться мешканцям.

Чим ваш PR відрізняється від інших?

Ми прагнемо слухати й чути наших клієнтів та громаду, розуміти й навіть випереджати їхні потреби. Звісно, це накладає відбиток і на меседжі, які ми транслюємо, і на тематику й характер заходів, які проводимо або до яких долучаємося. Такий підхід має свої недоліки: коли ти трендсетер, обов’язково знайдется хтось, хто тебе наслідуватиме. Тож доводиться постійно шукати нові формати й теми для комунікації.

Підпишіться на нашу розсилку, щоб бути в курсі новин зі світу маркетинга

Duck

ДЯКУЄМО

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Закрыть

ДЯКУЄМО

Ви підписилалися на нашу розсилку новин.

Закрити

Надішліть резюме

Відправте ваше резюме та наш HR-менеджер зв'яжеться з вами.

Junior Graphic Designer

Зробити розрахунок

Відправте свої контактні дані й менеджер зв'яжеться з вами

ПОСЛУГИ, що додані до прорахунку

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Всього: От 40 000 грн

Не хочу розбиратись.

Зв'яжіться зі мною і розкажіть, що ви вмієте.

До розрахунку додано 3 послуги

Разом з цими послугами замовляють:

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Щоб отримати найкращий досвід роботи з мережею, надайте авторизацію для використання наших файлів cookie, аби остаточно видалити це повідомлення.

Click Here

Починаємо

Bravo