Неймінг та створення слоганів для брендів

Автор: Антон Фрідлянд

Розкажіть на прикладі проектів Сага історію створення неймінгів ЖК.

Насамперед зазначу, що створення назв у SAGA Development – це процес командний. У вигадуванні назв і у виборі найбільш вдалих варіантів беруть участь кілька осіб – і керівництво компанії, і фахівці відділу маркетингу. Я ж координую цей процес і беру в ньому активну участь.

Щодо назви компанії SAGA, то спочатку її було вигадано для житлового комплексу, який буде зведено на вулиці Сагайдачного. Зупинилися на цьому варіанті, тому що він співзвучний з назвою вулиць, а також несе в собі безліч глибоких смислів. Потім ця назва нам так сподобалася, що ми вирішили привласнити її всій компанії (спочатку вона називалася RIVERSIDE Development, але з часом ця назва стала занадто вузькою, перестала виражати наш масштаб і амбіції).

Інший приклад неймінгу, який не сходить з язиків, – це RYBALSKY. Тут не йдеться про вигадування назви в чистому вигляді. Ми використали топонім, що вже існує, – назву півострова, на якому ми зводимо житловий район. Ця назва добре відома усім киянам, і, по суті, ми нічого не змінювали – просто написали її латиницею. Дуже часто вдалі рішення лежать на поверхні.

Ще один наш проект має назву EINSTEIN. Це високотехнологічний будинок, в ньому використовуються технології «розумний будинок» і «розумна квартира», а також багато інших суперсучасних рішень. Тому ім’я геніального вченого якнайкраще підійшло для того, щоб висловити ключову цінність цього проекту.

RESIDENT Concept House розташований в історичному центрі Києва, на вулиці Володимирській. Це клубний будинок, і за допомогою назви ми спробували передати як зв’язок з містом, так і інтернаціональність. Адже слово «резидент» одночасно означає особу, зареєстровану в цій країні, і розвідника на професійному жаргоні.

Навіщо закладати в назви сенс і чому вони продають саме цільовій аудиторії?

У будь-якій назві закладений сенс, а часто ціла плеяда смислів – навіть якщо воно на перший погляд здається абсолютно нейтральним. В Україні закінчилася та епоха, коли житлові будинки не мали унікальних імен і назвою для них найчастіше була просто адреса. Сьогодні ми не просто зводимо будинки, а й також створюємо бренди, і ці бренди повинні знаходити відгук у душах людей, які житимуть у наших будинках. Вони повинні асоціювати себе з цими іменами, з гордістю називати їх своїм друзям, запрошуючи їх на новосілля.

Прості правила і фішки, які допоможуть пізнати високе мистецтво неймінгу.

Періодично читаю лекції з неймінгу для маркетологів. Я сформулював набір простих принципів:

  1. Досконально розібратися в контексті – що називаємо, для кого, до яких цінностей апелюємо
  2. Вдалі ідеї лежать на поверхні
  3. Назва повинна бути простою за звучанням і складною за смислами, які в ній закладені
  4. Намагайтеся апелювати до емоцій
  5. Нічого не викидайте – варіант, який не підійшов для цього проекту, може стати ідеальним для іншого

Є якийсь перевірений часом алгоритм “Як Антон Фрідлянд створює слогани”?

Алгоритму немає, це творчість. В ідеалі треба прагнути до того, щоб слоган можна було застосувати тільки до цього проекту і ні до якого іншого. Так сталося, наприклад, зі слоганом для SAGA Development: «SAGA ТВОГО ЖИТТЯ».

Назвіть приклади невдалих неймінгів, факапів власних робіт.

Невдалий неймінг – це ті варіанти, які не були прийняті клієнтом. Для мене факап – це коли із сотні запропонованих варіантів клієнт не приймає жоден.

Про тренди неймінгу в українських колах: за ким потрібно стежити, на кого рівнятися.

Мабуть, найбільш креативна сфера в плані неймінгу – це ресторанний бізнес. До слова, я пишаюся тим, що вигадав назви для багатьох успішних ресторанів і ресторанних мереж – у Києві і в Україні.

Логотипи розроблені BelkaStrelka

Підпишіться на нашу розсилку, щоб бути в курсі новин зі світу маркетинга

Duck

ДЯКУЄМО

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Закрыть

ДЯКУЄМО

Ви підписилалися на нашу розсилку новин.

Закрити

Надішліть резюме

Відправте ваше резюме та наш HR-менеджер зв'яжеться з вами.

Junior Graphic Designer

Зробити розрахунок

Відправте свої контактні дані й менеджер зв'яжеться з вами

ПОСЛУГИ, що додані до прорахунку

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Всього: От 40 000 грн

Не хочу розбиратись.

Зв'яжіться зі мною і розкажіть, що ви вмієте.

До розрахунку додано 3 послуги

Разом з цими послугами замовляють:

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Щоб отримати найкращий досвід роботи з мережею, надайте авторизацію для використання наших файлів cookie, аби остаточно видалити це повідомлення.

Click Here

Починаємо

Bravo