• Головна
  • Блог
  • Лідогенерація для забудовників через контент у соцмережах

SMM

Лідогенерація для забудовників через контент у соцмережах

Автор: Оксана Лихожон

Ми хочемо лідів. Навіть, коли говоримо, що не хочемо. Навіть, коли ставимо завдання на охоплення / впізнаваність / залученість – ми хочемо лідів. Така наша маркетологічна сутність і душа.

Ми в SODA це знаємо, особливо ті, хто прийшов з боку клієнта (ті, хто цього бажання і не соромиться). Саме тому сьогодні і розповімо, де ці ліди шукати, використовуючи навіть ваші іміджеві сторінки.

Почнемо з Facebook.

Незважаючи на те, що ця мережа зараз зазнає старіння аудиторії, все одно її потенціал ще не згас.

Навіть якщо ви використовуєте Facebook для PR / HR-цілей, все одно вона може приносити ліди. Хоча б тому, що органічного трафіка більше практично не існує. І ваш рубрикатор публікацій може обслуговувати абсолютно різні цілі, оскільки просувати ці публікації можна на різні аудиторії.

Які ж пости приносять найбільше лідів? Продуктові – пости, в яких йдеться про продукт, без води. Напишіть про конкретну квартиру, її характеристики, але не вирішуйте за свого клієнта: квартира для молодої пари, для холостяка і так далі – дозвольте людям самим вирішувати. Дайте волю їхній уяві.

Продуктові пости – не означає, що вони мають бути абсолютно сухими. Вони повинні містити факти про квартиру/будинок і бути добре написаними. Саме текстова частина, гумор, цікаве зображення привертають увагу людей. Також прямо в пості давайте номер статичного колл-трекінгу, щоб відстежувати ефективність роботи.

Наприклад, в QDRO – terraced house ми багато експериментували над подачею контенту. І тільки після того, як намацали, як зробити продуктовий контент читабельним, Facebook на рік став основним лідогенераційним каналом. І всі 90% продажів були здійснені саме з цього каналу.

Пост, з якого все почалося.

Дуже важливо не використовувати стокові фото в своїй комунікації, оскільки люди їх не помічають: спрацьовує “банерна сліпота” або ж вони не викликають довіри, тому що не транслюють реальну картину світу.

У 2019 році варто спробувати фото 360, аеро-ходи будівництва, 3D-пости, лонгріди, в яких будуть представлені деталі і факти про продукт, які ми дуже часто опускаємо.

Instagram

Забудовники вже навчилися запускати рекламні кампанії в Інстаграм, вони ведуть на сайт, збирають ліди і т. ін. Але Інстаграм цим не обмежується.

Зараз мережа надає змогу запускати рекламні кампанії з кнопкою “Зателефонувати”. Але і просто якісні зображення в профілі можуть приводити ліди. З профілю можна зробити міні-лендінг, розбавивши фотографії текстовими зображеннями, які виконують функцію кнопок. Важливо, щоб у кожному пості був прикріплений номер телефону статичного колл-трекінгу для коректної статистики.

Також варто особливу увагу приділити сторіз, які повинні бути динамічними і можуть показати всі переваги продукту. З рекламного кабінету можна запускати сторіз у рекламу, які можуть вести на сайт. Найкраще, якщо це будуть відео зі звуком, оскільки багато людей їх не тільки дивляться, але й слухають.

 Pinterest

Цю мережу покищо вивчає ритейл, але забудовникам теж варто звернути на неї увагу, оскільки є можливість показати архітектуру. Покищо в Україні немає можливості вести рекламу в Pinterest, але коли вона з’явиться – ви маєте бути готові.

За правильних тегів Pinterest допомагає розвивати Instagram.

Наприклад, цей інструмент вже використовує SAGA Development https://www.pinterest.com.au/sagadevelopment

Youtube

Усі вже давно облюбували формат pre-roll. Але Youtube можна використовувати й по-іншому. Наприклад, створюючи контент, який буде цікавий користувачам. Важливо розуміти, що інтерв’ю з директором відділу продажів буде цікавим тільки вам і його знайомим. Відео повинні нести по-справжньому корисну інформацію. Але варто розуміти, що просування каналу – це дорого і відкусить значний шматок вашого бюджету, а результат ви отримаєте через деякий час.

Дешевший, прямий і ефективніший спосіб – це рекламна інтеграція у відео на каналах, які вже набрали достатню кількість підписників.

Здійснюючи будь-які дії, вкладаючи ресурси в кожен канал, варто розуміти, якого результату ви хочете досягти, ставити чіткі КРI, експериментувати і постійно тримати ніс за вітром, бо збирають вершки тільки сміливі – ті, хто не боїться робити щось першим.

 

Матеріали підготовлені для Property Times

Підпишіться на нашу розсилку, щоб бути в курсі новин зі світу маркетинга

Duck

ДЯКУЄМО

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Закрыть

ДЯКУЄМО

Ви підписилалися на нашу розсилку новин.

Закрити

Надішліть резюме

Відправте ваше резюме та наш HR-менеджер зв'яжеться з вами.

Junior Graphic Designer

Зробити розрахунок

Відправте свої контактні дані й менеджер зв'яжеться з вами

ПОСЛУГИ, що додані до прорахунку

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Всього: От 40 000 грн

Не хочу розбиратись.

Зв'яжіться зі мною і розкажіть, що ви вмієте.

До розрахунку додано 3 послуги

Разом з цими послугами замовляють:

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Щоб отримати найкращий досвід роботи з мережею, надайте авторизацію для використання наших файлів cookie, аби остаточно видалити це повідомлення.

Click Here

Починаємо

Bravo