SEO

Як у 4 рази збільшити потік цільового органічного трафіку на сайт ?

Автор: Олег Ємельянов

Кейс від SEOфахівця SODA DAG  Олега Ємельянова, який збільшив відвідуваність інтернет-магазину (сфери харчування) на 287% за рік.

Перед нами постала задача – збільшити комерційний трафік і продажі через сайт.

Аналіз і план дій 

Перше, що ми зробили, — провели аудит, щоб підготувати план роботи.

Зібрали усю семантику з Search Console, Serpstat, Ahrefs, за якою сайт показувався хоч би в топ 100. 

Далі за допомогою інструментів “упущеної семантики” зібрали ключі, через які ранжируються конкуренти, але не наш сайт. І спарсили релевантні запити щодо усіх основних ключів, щоб знайти семантику, яку оминули конкуренти. Вручну кластеризувати довелося тільки останній пул. Для автоматизації можна використати кластеризатор Serpstat. 

Окрім цього, зібрали всю можливу інформацію про фактичну пропозицію клієнта (прайси, каталоги), провели інтерв’ю з досвідченими фахівцями клієнта. Це дало змогу знайти категорії і підкатегорії товарів, яких до цього не було на сайті і у конкурентів, а також  відшукати трендові теми в ніші для статей.

Розробка структури сайту

На сайті товари розміщувалися хаотично, тому необхідно було створити посадкові сторінки. Видалили зайве,розподілили створення нових посадкових сторінок й почали наповнювати сайт. Для будь-якого інтернет-магазину важливо, щоб створювані категорії не були порожніми. Тому розділи, для яких мало товарів, ми залишали наостанок, паралельно створюючи нові товарні картки з клієнтом.

Редизайн сайту. Аналіз ЦА і конкурентів. UX/UI рекомендації

Додали функціонал щоб при натисненні на кнопку “Придбати” (і у каталозі, і в товарі) спливав поп-ап, який інформує про додавання товару в кошик з можливістю редагувати кількість одиниць/ваги замовлення. Внесли можливість залишити відгук або поставити запитання, але тільки для зареєстрованих користувачів. 

Під час роботиу нас виникали різні баги, тому ми підготували рекомендації з їх усунення:

  1. Технічні дублі. Сервер допускав генерацію множинних технічних дублів, через що в індексі ПС Google було в 5 разів більше технічних сторінок, ніж чим корисних (посадкових).

  2. Title, Description, H1. Для сторінок товарів, категорій і блогу налагодили генерацію унікальних Title, Description, Н1 з використанням ключових слів: 

– Title: ≡ Найменування товару ᐈ купити за ціною ᐈ  ціна товару з доставкою по Києву і Україні | інтернет-магазин БРЕНД МАГАЗИНУ 

– Description:【Найменування товару】Кращий інтернет-магазин ТОВАРІВ✨ БРЕНД МАГАЗИНУ ✨ ✅ Європейський сервіс ✅ доставка по Киїєву і Україні ☎ +38 (069) 999 99 99 

– заголовок Н1: найменування товару

  1. Впровадження мікророзмітки для карток товарів. Були розмічені відгуки, ХК і ціна. У результаті отримали розширений сніпет із зірочками рейтингу, навігаційним ланцюжком і ціною.

  2. Створення коректного файлу robots.txt і налаштування автоматичної генерації карти сайту Sitemap.xml. 
  3. Наповнення контентом. Були написані тексти для карток товарів і категорій. Нам важливо було створити якісний, унікальний і цінний контент, орієнтований на клієнта. Водночас у тексти були гармонійно вписані ключові слова, призначені для отримання позицій в пошукових системах.

    Щоб залучати нових клієнтів і стимулювати лояльність постійних, ми створили “Блог”, контент якого писали на базі конкурентних досліджень і пошукових запитів. Щоб потенційний клієнт приходив на сайт, де знаходив не лише відповідь на своє запитання, а й експертні статті.

     

    Роботи з масою посилань

    Налаштування редиректів.

    Оскільки на сайті в процесі наповнення змінювалися урли та видалялись старі товари, сайт втратив кількість посилань, а клієнт — втрачає гроші, використані на створення цієї маси посилань.

    Простий і швидкий спосіб відновлення бази посилань:

    У Ahrefs і Search Console зібрати всі посилання, що ведуть на 404 сторінку.

    Вручну пройтися за списком і підібрати нові робочі урли на сайті на заміну 404 (якщо є новий товар або категорія замість  віддаленого – 301 редирект на нього; якщо навколо посадкової на сайті вже немає – або 301 редирект на рівень вище, або на головну; для пари урлів створили нові якісні посадкові).

    У результаті отримати список старих, віддалених сторінок, з яких варто зробити 301 редирект на нові посадкові для збереження втраченої кількості посилань.

Важливою частиною роботи була посторінкова перевірка кожного редиректу зі списку. Тому для автоматизації використовували Screaming Frog або NetPeak Checker, у яких є функція перевірки списку певних урлів.

Розміщення PR-матеріалів на трастових сайтах

Насамперед пройшлися по тематичних сайтах, міських порталах і ЗМІ, далі почали колаборацію наших товарів із тематичними майданчиками.

З мінімальними  налаштуваннями колаборатора отримали значну кількість майданчиків. Зручно, що у багатьох з них верифікована аналітика і є зручний фільтр, за допомогою якого вибрали донорів, спираючись на кількість прямого і пошукового трафіку траст домена.

Щомісяця було розміщено 8-10 посилань. Бюджет – 300 дол. Анкор-лист створювався на підставі позицій товарів. З огляду на пошукові запити, тренди сезону і вимоги майданчиків писали прес-релізи, що відіграло важливу роль у якісному нарощуванні посилальної маси і підвищенні впізнаваності бренда.


Крауд маркетинг

Головну мету для розміщення крауд ​-посилань бачили в розподілі анкор-листа, згодом як бонус отримали якісні переходи з форумів і зростання інтересу до бренда. Почали розміщувати крауд-​​посилання загальною кількістю 40 штук в місяць, додаючи щомісяця 10-20%. Вийшли на 100-120 посилань на місяць і намагалися тримати на цьому рівні.

Відбираючи форуми, спиралися на траст, тематичність і відвідуваність. Пошук форумів здійснювали за схемою:

  • Своя перевірена база з прокачаними акаунтами.
  • Використання стандартних гуглівських операторів “Ключ” inurl: forum.
  • Аналіз конкурентів.

Статті EverGreen

Вони актуальні значний час: роки і навіть десятиліття, керівництво 2019.

У ці вічнозелені теми вписали бренд із закликом перейти на сайт і ознайомитися / переконатися / задуматися про купівлю. Як результат,  посилання з доброго сайту, за яким переходять люди плюс додаткові Ліди.

У невеликій кількості (1-3 штуки в місяць) викуповували покинуті тематичні домени, піднімали на них міні-сайти і підклеювали за допомогою 301 редиректу на потрібні категорії / товари.

Пошуком доменів займалися на expireddomains.net. В роботу брали домени з характеристиками DR \ URL 15+. Відновлювали контент з веб-архіву, дописували нові статті, в перебігу 1-2х місяців сайт індексувався гуглом, і отримували мінімальний трафік.

Після цього проставляли посилання на сторінках сайту на потрібні сторінки клієнта, а після індексації посилань переклеювали домен.

 

Результати всієї роботи:

  • Впровадження технічних рекомендацій та налаштування коректних редиректів дозволили агрегувати контрольну вагу там, де це було потрібно нам.
  • Оновлений дизайн і доповнений функціонал.
  • Ефективна посилальна стратегія. Ретельний підбір донорів, системність роботи з майданчиками, варіативність посилального профілю.

Ми отримали надійний “фундамент” (у технічному плані) для подальшого просування і рівномірне зростання посилальної маси. Це сприяло приросту цільового органічного трафіку на 287%, порівнюючи рік до року.

Підпишіться на нашу розсилку, щоб бути в курсі новин зі світу маркетинга

Duck

ДЯКУЄМО

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Закрыть

ДЯКУЄМО

Ви підписилалися на нашу розсилку новин.

Закрити

Надішліть резюме

Відправте ваше резюме та наш HR-менеджер зв'яжеться з вами.

Junior Graphic Designer

Зробити розрахунок

Відправте свої контактні дані й менеджер зв'яжеться з вами

ПОСЛУГИ, що додані до прорахунку

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Ведение соцсетей (Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, Youtube)

Всього: От 40 000 грн

Не хочу розбиратись.

Зв'яжіться зі мною і розкажіть, що ви вмієте.

До розрахунку додано 3 послуги

Разом з цими послугами замовляють:

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Щоб отримати найкращий досвід роботи з мережею, надайте авторизацію для використання наших файлів cookie, аби остаточно видалити це повідомлення.

Click Here

Починаємо

Bravo